شایع ترین مشکلات PS4 و نحوه رفع آنها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 2566
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:cead6df18294f8cba7589e4 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

PS4 نزدیک به هفت سال قدمت دارد و در حالی که بازی ها به نظر می رسد از فناوری تاریخ دار بهتر از همیشه به نظر برسند ، این سیستم سن خود را به روش های دیگری نشان می دهد. سونی در سال 2015 کنسول را با یک نسخه باریک تجدید کرد - که به نظر ما اکثراً برابر با اصل است - و با PS4 Pro مقداری اسب بخار اضافی اضافه کرد . با این وجود ، برخی از مشکلات باقی مانده است ، از چراغ های چشمک زن ناگفته تا بنادر فرسوده. در اینجا رایج ترین مشکلات PS4 است ، و حداقل برای راه اندازی PS5 ، باید برای حل آنها بروید .

خواندن بیشتر

  • بهترین بازی های PS4
  • Xbox One در مقابل PS4
  • PS4 در مقابل PS5

با سونی در تماس باشید

در مرحله اول ، تمام اطلاعاتی که برای تماس با سونی لازم دارید در صورت عدم حل مسئله خاص شما از راهنمای ما ، در اینجا آورده شده است.

روش  مخاطب
تلفن 1-800-345-7669 (موجود از دوشنبه تا یکشنبه ، 6 صبح تا 10 شب PT)
انجمن ها سایت اینترنتی
چت زنده سایت اینترنتی
توییتر AskPlayStation

همچنین می توانید کتابخانه پیام خطا سونی را جستجو کرده و پیشنهادات عیب یابی را برای خطای پیش آمده دنبال کنید.

نقص: چراغ نشانگر آبی چشمک زن

"خط آبی مرگ" سه سال پایین تر از همه ، هنوز هم از همه مشکلات هنوز در PS4 برجسته باقی مانده است. با رعایت نشانه ای از "حلقه قرمز مرگ" Xbox 360 ، خط آبی تیره و تار نشان می دهد که یک مشکل فنی می تواند بدان معنی باشد که کنسول شما دیگر کاربردی نیست. برخلاف حلقه قرمز ، "Blue Blue of Death" به معنای اتوماتیک نیست که PS4 شما مرده باشد ، اما همان کار را با حلقه انجام می دهد. به شما اطلاع می دهد که یک مشکل واقعا بزرگ وجود دارد.

هنگام بوت کردن PS4 ، چراغ نشانگر LED که در کنار کنسول قرار دارد می بایست سریعاً قبل از روشن شدن رنگ سفید ، نبض آبی را پالس کند. با وجود این ، روی کنسولهایی که از "خط مرگ مرگ" رنج می برند ، چراغ آبی به طور مداوم پالس می کند ، و نشانگر خروجی ویدیو شکست خورده قبل از خاموش شدن غیرقابل توضیح است. در این حالت ، کنسول هیچگاه سیگنالی را به تلویزیون نمی فرستد ، در اصل دستگاه را آب می کند و از عملکرد طبیعی جلوگیری می کند. سونی معتقد بود که این مشکل یک حادثه منزوی است ، اما همچنین یک راهنمای عیب یابی را منتشر کرد که  برطرف کننده رفع مشکلات احتمالی بود. در حالی که این مشکل در زمان راه اندازی گسترده تر بود ، هنوز هم برای بخش کوچکی از کاربران استفاده می شود و اگر کنسول شما بین اواخر سال 2013 و اوایل 2014 ساخته می شود ، احتمالاً مسئله ای خواهد بود.

راه حل های بالقوه:

همانطور که سونی در راهنمای عیب یابی ذکر شده در بالا ذکر کرد ، چراغ چشمک زن می تواند نشانگر تعدادی از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. گفته می شود ، تعدادی راه حل بالقوه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. اگر شما می توانید مسئله ای را با سخت افزار PS4 جدا کنید ، با پشتیبانی مشتری پلی استیشن تماس بگیرید  ، یا کنسول خود را مستقیماً به یک فروشگاه خرده فروشی رسمی سونی ببرید ، زیرا بعضی اوقات آنها می توانند تعمیرات یا تعویض در محل را انجام دهند. اگر در منطقه شما فروشگاهی موجود نباشد ، احتمالاً باید کنسول خود را به سونی ارسال کنید. در این مرحله ، کنسول شما ممکن است تحت ضمانت سازنده قرار نگیرد: اگر چنین است ، این نکته را بخاطر بسپارید که ممکن است مجبور به پرداخت هزینه تعمیر شوید.

  • سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید - تعداد انگشت شماری از کاربران خاطرنشان کردند که بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ، فقدان سیگنال صوتی و تصویری را برطرف کرده است. اگر تلویزیون جدیدتری دارید ، مخصوصاً تلویزیون با اتصال به اینترنت ، به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید و سیستم عامل آن را به روز کنید. با این کار ممکن است تنظیمات HDMI را تغییر داده و سازگاری دستگاه را برطرف سازد.
  • پورت های HDMI را بررسی کنید - به پورت HDMI در تلویزیون و PS4 خود در مورد هرگونه ناهنجاری یا خسارت جانی ، همراه با کابل HDMI خود نگاهی بیندازید. در صورت امکان ، کابل های جایگزین HDMI را امتحان کنید.
  • منبع تغذیه را بررسی کنید - حداقل هفت ثانیه دکمه پاور را در قسمت جلوی PS4 لمس کنید ، یا تا سیستم دو بار بوق بزند و خاموش شود. پس از آن سیم برق AC را از پریز برق جدا کرده و اتصالات و سیم برق را درمورد هرگونه آسیب دیدگی یا ناهنجاریهای ظاهری بررسی کنید.
  • هارد دیسک را بررسی کنید - اطمینان حاصل کنید که PS4 شما خاموش است ، سپس سیم برق و هر کابل متصل دیگر را قبل از کشاندن پوشش خاردار HDD به بیرون جدا کنید. پس از خارج کردن ، هارد دیسک را از نظر هرگونه آسیب احتمالی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی در خلیج HDD قرار گرفته است.
  • تنظیم مجدد کنترلر - اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی وصل شده است. دکمه PS را روی کنترل خود فشار دهید و نگه دارید تا چراغ سیستم نارنج شود. سپس ، دوباره دکمه PS را فشار داده و نگه دارید تا نور سفید شود. ما این روش را آزمایش کرده ایم و می تواند PS4 شما را به درستی بوت کند.

نقص: چراغ نشانگر قرمز چشمک زن

گزارش های مربوط به "خط قرمز مرگ" به اندازه نور آبی چشمک زن فوق الذکر گسترده نیست ، اما تقریباً جدی است. در کنسول هایی که از "خط قرمز مرگ" رنج می برند ، چراغ نشانگر LED که کنار کنسول قرار دارد بارها و بارها سرخ می شود و پس از اینکه سیستم سه بوق مشخص را منتشر می کند ، خاموش می شود. این مسئله به مشکلات گرمای بیش از حد گره خورده است ، همانطور که در راهنمای کاربر PS4 بیان شده  و توسط سونی تأیید شده است ، احتمالاً نتیجه نقص فن. با این حال ، برخی از کاربران این مسئله را در چند دقیقه پس از روشن کردن کنسول برای اولین بار گزارش داده اند. خوشبختانه ، این نشانه وحدت کاملاً آجری نیست.

راه حل های بالقوه:

اگر این مشکل همچنان ادامه دارد و توسط هیچ یک از راه حلهای احتمالی زیر کاهش نیافته است ، با پشتیبانی مشتری PlayStation تماس بگیرید   یا کنسول خود را مستقیماً به یک فروشگاه خرده فروشی رسمی سونی ببرید   تا ترتیب تعمیر / جایگزینی را انجام دهد.

  • به آن استراحت دهید - حداقل هفت ثانیه دکمه پاور را در قسمت جلوی PS4 خود لمس کنید ، یا تا زمانی که سیستم بوق و برق شما خاموش شود. سپس منبع تغذیه را قطع کنید و اجازه دهید کنسول برای مدت طولانی استراحت کند ، یا تا زمانی که به اندازه کافی خنک شود ، قبل از اینکه دوباره آن را خاموش کنید.
  • فضای کافی را به آن اختصاص دهید - PS4 خود را در محلی با تهویه مناسب قرار دهید تا از تنفس کافی برخوردار باشد و در هر زمان ممکن از فرش و خدمات مشابه خودداری کنید. علاوه بر این ، برخی از کاربران گزارش داده اند که قرار دادن کنسول به صورت عمودی به کاهش گرمای بیش از حد کمک می کند (هرچند که نباید چنین باشد ، با توجه به اینکه موقعیت باعث می شود دسترسی به هر دو طرف جانبی مانع شود).

مشکل: درگاه های HDMI آسیب دیده و کابل های HDMI معیوب

این ممکن است خاص PS4 یا گسترده نباشد ، اما برخی از کاربران گزارش داده اند که ناشی از حمل و نقل پورت HDMI آسیب دیده در واحدهای PS4 است. این مشکل که منجر به عدم خروجی صوتی یا تصویری در تلویزیون می شود ، اغلب به دلیل انسداد اتصال ناشی از یک قطعه خم شده از فلز در درگاه داخلی HDMI کنسول ایجاد می شود. اگرچه استدلال برای مؤلفه خم ناشناخته است ، اما به طور موثری پورت را ناسازگار می کند زیرا قطعه خم شده دیگر نمی تواند به درستی با سیم HDMI متصل شود. علاوه بر این ، گزارشاتی در مورد کابل های HDMI معیوب گزارش شده است که به همین دلیل به همین دلیل کار نمی کنند.

در حالی که این مشکل در حمل و نقل های بعدی PS4 پس از پرتاب کنسول برطرف شده است ، اگر شما یک واحد از قبل متعلق به آن را خریداری می کنید یا در حال مشکلات HDMI هستید ، همچنان می خواهید به دنبال پاسخ های احتمالی در زیر باشید.

راه حل های بالقوه: 

اگر هیچ یک از راه حل های بالقوه زیر مشکل را حل نکرده اند ، سعی کنید با سونی تماس بگیرید. اگرچه تأیید نشده است ، احتمالاً سونی پس از تأیید مشکل ، کابل تعویض رایگان را برای شما در عرض چند روز ارسال می کند.

  • پورت های HDMI را بررسی کنید - به پورت HDMI در تلویزیون و PS4 خود در مورد هرگونه ناهنجاری یا خسارت جانی ، همراه با کابل HDMI خود نگاهی بیندازید. در صورت امکان ، کابل های جایگزین HDMI را امتحان کنید.
  • فلز را خم کنید - اگر می توانید یک قطعه فلز را به سمت بالا در داخل درگاه HDMI کنسول خم کنید ، قطعه آسیب دیده را با استفاده از یک سنجاق یا ابزار کوچک خم کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که درگاه هیچ گونه دندان را خسته نکرده و باعث آسیب بیشتر در کابل HDMI نشده است. اگر این مشکل باشد ، شما هنوز هم می خواهید با سونی تماس بگیرید و درخواست جایگزینی کنید ، حتی اگر کنسول شروع به کار کند.
  • از یک کابل HDMI متفاوت استفاده کنید - اگر به اندازه کافی تاسف آور هستید که یک کابل HDMI معیوب را از سونی دریافت کنید ، از یک کابل دستی دیگری استفاده کنید یا یک کابل جدید خریداری کنید.

مشکل: میله های آنالوگ DualShock 4 آسیب دیده

ما در مورد کنترلر DualShock 4 چیزهای زیادی را دوست داریم ، اما بالشتک لاستیکی نرم بر روی میله های آنالوگ آن می تواند هنگام بازی که به حرکات سریع مانند Bloodborne نیاز دارد ، به راحتی پاره شود . اما فقط به این دلیل که اشک های لاستیکی به این معنی نیست که شما باید کنترل کننده را خنجر بزنید!

راه حل بالقوه

روکش چوب آنالوگ ، مانند GelTabz - موجود در فروشگاه هایی مانند GameStop و آمازون - دقیقاً روی چوب آنالوگ شما ظاهر می شود و یک تجربه بازی راحت تر را فراهم می کند و در عین حال از خود چوب نیز محافظت می کند. آنها کمی بافت هستند ، بنابراین انگشتان دست با وجود طراحی مسطح خود نمی لغزند ، و چهار در هر بسته وجود دارد. GelTabz با فرمت PlayStation با کنترلرهای DualShock 3 و DualShock 4 کار می کند.

مشکل: اتمام فضای ذخیره سازی

جدیدترین سیستم های پلی استیشن 4 ، از جمله مدل "باریک" و قدرتمند تر PlayStation 4 Pro ، هر دو حافظه داخلی را تا 1 ترابایت افزایش داده اند. این فضای کافی برای چندین بازی AAA است ، بنابراین می توانید بدون نیاز به حذف هر چیزی ، به راحتی بین چند مورد مورد علاقه خود پرش کنید. با این حال ، برای کسانی که دارای یک درایو داخلی 500 گیگابایتی هستند ، می بینید که با فضای معمولی فضای خود را از بین می برید ، به ویژه اینکه به روزرسانی های بازی اندازه پرونده شما را حتی بزرگتر از زمان راه اندازی می کنند.

راه حل بالقوه

  • یک هارد اکسترنال USB  را  به کنسول خود وصل کنید - PS4 با هر هارد دیسک سازگار با USB 3.0 کار می کند. به سادگی آن را به یکی از درگاه های USB PS4 وصل کنید و گزینه ذخیره سازی فرمت را به عنوان گزینه ذخیره طولانی مدت انتخاب کنید.
  • حافظه داخلی پلی استیشن 4 خود را تعویض کنید - هر درایو 2.5 اینچی با حافظه بیشتر از 160 گیگابایت با سیستم شما کار خواهد کرد ، و می توانید بدون لغو ضمانت در PlayStation خود آن را تعویض کنید. می توانید تمام فایلهای ذخیره شده خود را نیز در ابر بارگذاری کنید. پلی استیشن پلاس یا فلش درایو ، بنابراین می توانید پس از اتمام کار ، آنها را به راحتی بازیابی کنید. اتمام  راهنمای کامل ما برای یک خرید گام به گام توسط به گام.

اشکال: مشکلات اتصال شبکه پلی استیشن

مشکلات اتصال به شبکه بیشترین شکایت در مورد PS4 است و اغلب خود را با خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 آشکار می کنند. PSN بیشتر از آنچه دوست داریم ، پایین می رود ، اما خوشبختانه ، معمولاً برای کشش های طولانی کم نمی شود. به طور معمول ، خطاهای شبکه را می توان به PSN که تحت سرویس تعمیر و نگهداری قرار دارد (کد خطا CE-33991-5) نسبت داد ، و شما فقط باید منتظر آن باشید. با این وجود ، در خارج از دوره های نگهداری ، تعدادی روش وجود دارد که می توانید به راحتی آن را انجام دهید تا دوباره آنلاین شوید.

راه حل های بالقوه

  • تنظیمات DNS را تغییر دهید - اگر همه دستگاه های دیگر در شبکه خانگی شما کار می کنند ، اما هنوز نمی توانید روی PS4 خود متصل شوید ، می توانید تنظیمات DNS خود را تغییر دهید. ابتدا به تنظیمات شبکه بروید و نوع ارتباطی را که استفاده می کنید ، از طریق Wi-Fi یا سیمی ، Custom را انتخاب کنید. شبکه خود را انتخاب کنید ، تنظیم خودکار آدرس IP را انتخاب کنید ، و برای استفاده از نام میزبان DHCP "استفاده نکنید" را انتخاب کنید. فوریتی با دو تنظیم DNS مختلف ظاهر می شود - کتابچه راهنمای را انتخاب کنید. پس از آن ، DNS اولیه را به عنوان "8.8.8.8" و DNS ثانویه را "8.8.4.4" تنظیم کنید. کنسول سپس باید از طریق تست های خود به چرخه بپردازد و شما را به صورت آنلاین بازگرداند.
  • سیستم عامل روتر خود را به روز کنید - سیستم عامل قدیمی منسوخ شده اغلب می تواند منجر به مشکلات اتصال شود. به طور معمول ، اطلاعاتی در قسمت پایین یا پشت روتر / مودم شما در مورد چگونگی بررسی بروزرسانی سیستم عامل وجود دارد. مراحل ارائه شده را دنبال کنید یا برای ارائه خدمات برای ارائه خدمات خود با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید. پس از به روزرسانی سیستم عامل تجهیزات خود ، ممکن است بتوانید اتصال برقرار کنید. حداقل می توانید علت آن را رد کنید.
  • جدا و وصل مجدد - PS4 خود را پایین بیاورید و آن را از منبع تغذیه آن جدا کنید. سپس مودم و روتر خود را جدا کنید. چند دقیقه صبر کنید و مودم و روتر را به منبع تغذیه آن وصل کنید. بعد از اینکه هر دو کاملاً بوت شده و دوباره آنلاین شدند ، PS4 خود را به منبع تغذیه خود وصل کنید و آن را روشن کنید. این به طور کامل تنظیم مجدد PS4 و شبکه خانگی شما می شود و می تواند PS4 شما را به صورت آنلاین بازگرداند.
  • مجدداً شبکه خود را بیاموزید - فناوری گاهی اوقات خنده دار است ، و یکی از راه های دسترسی آنلاین PS4 آموزش این است که چگونه دوباره به شبکه خانگی خود متصل شوید. نگران نباشید ، به PS4 خود بگویید که شبکه خود را فراموش کرده و سپس مراحل لازم را برای اتصال مجدد کنسول خود انجام دهید.

اگر این مراحل کار نکنند ، می خواهید مطمئن شوید که مشکل در پایان سونی نیست. به وب سایت وضعیت خدمات شبکه پلی استیشن بروید و لیستی از تمام ویژگی های ارائه شده و همچنین وضعیت فعلی آنها را مشاهده خواهید کرد. اگر سبز باشند ، کار می کنند ، در حالی که رنگهای دیگر به معنای ایجاد مشکلاتی هستند. در بالای صفحه ، یک یادآوری نگهداری برنامه ریزی شده را نیز مشاهده می کنید ، بنابراین می توانید برای زمانی که PSN آفلاین است ، برنامه ریزی کنید.

نقص: خودکار دیسک بیرون می رود یا اصلاً ندارد

گزارشات کاربران در مورد درایورهای نوری ناقص از زمان عرضه PS4 فریب خورده است. به نظر می رسد برخی کنسول ها قادر به بیرون کشیدن دیسک نیستند ، در حالی که برخی دیگر به طور خودکار دیسک ها را با درج رها می کنند. برخی از گزارش ها حتی ادعا کرده اند که کنسول در صورت وارد شدن دیسک به طور مداوم سعی در بیرون راندن دیسک خواهد کرد.

این مسئله عمدتاً مدلهای PS4 اولیه را نشان می دهد ، که دارای قدرت لمسی و دکمه های بیرون کشیدن است. هنگامی که دکمه بیرون کشیدن را روی این مدل ها لمس می کنید ، یک تکه لاستیک به بیرون راندن دیسک کمک می کند. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که گرم شدن بیش از حد می تواند باعث باد شدن لاستیک شود و دیسک ها به طور تصادفی بیرون بیایند. سونی در مدل های بعدی با تعویض سنسورهای لمسی با دکمه های مکانیکی به این مشکل سخت افزاری پرداخت ، اما برای کسانی که مدل اصلی دارند ، خطر بیرون کشیدن خودکار باقی مانده است.

اگر مشکل بعد از انجام راه حل های احتمالی زیر ادامه داشت ، برای پشتیبانی بیشتر با سونی تماس بگیرید.

راه حل های بالقوه

  • کنسول را به صورت عمودی قرار دهید - برخی گزارش ها ادعا می کنند وقتی PS4 در حالت افقی استراحت می کند ، این مسئله بیشتر اتفاق می افتد. در این صورت ، یک پایه برای کنسول بخرید و سعی کنید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید. اگر مسئله همچنان ادامه داشته باشد ، ممکن است مسئله سخت افزاری باشد و باید جایگزین شود.
  • به صورت دستی دیسک را بیرون بیاورید - اگر کنسول شما قادر به بیرون راندن دیسک نیست ، حداقل هفت ثانیه دکمه پاور را در قسمت جلوی PS4 لمس کنید ، یا تا سیستم بوق و برق شما خاموش شود. سپس سیم برق و هر کابل متصل دیگر را جدا کرده و قبل از پیروی از آموزش استخراج که در سایت پلی استیشن ذکر شده است ، صفحه جلوی کنسول را خاموش کنید .
  • چرخه برق - کنسول خود را خاموش کنید ، تمام سیم ها را جدا کنید و دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. سپس ، بگذارید حداقل دو دقیقه قبل از دوباره وصل کردن کابل ها و تغذیه بر روی سیستم خود ، بنشیند.

اشکال: خطاهای خواندن دیسک و برنامه

مشکلات خواندن دیسک ، که اغلب خود را با عنوان خطای CE-35486-6 آشکار می کنند ، می تواند به معنای آسیب دیدن دیسک شما باشد. در حالی که خطاهای مربوط به دیسک های آسیب دیده متاسفانه و نادر هستند ، اما این امکان وجود دارد. مسئله مشابه با بازی های بارگیری نیز می تواند رخ دهد (خطای  CE-34878-0) ،  که در این صورت می توان اقدامات مشابهی را برای حل بالقوه این مشکل انجام داد. اگر مسئله با یک بازی فیزیکی که اخیراً خریداری کرده اید رخ می دهد ، ممکن است دیسک نقص داشته باشد و ممکن است بخواهید آن را مبادله یا بازگردانی کنید.

راه حل های ممکن

  • چرخه قدرت - مانند خطای بیرون کشیدن خودکار فوق ، یک چرخه قدرت ساده گاهی اوقات می تواند خطاهای خواندن دیسک را برطرف کند. کنسول خود را خاموش کنید ، همه سیم ها را جدا کنید و دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. سپس ، بگذارید حداقل دو دقیقه قبل از دوباره وصل مجدد کابل ها و تغذیه سیستم خود ، بنشیند.
  • نصب مجدد - حتی بازی های فیزیکی روی کنسول شما نصب می شوند. بازی را بیرون بیاورید و به نماد روی صفحه آن بروید. دکمه گزینه ها را روی کنترلر خود فشار دهید و بازی را از روی دیسک سخت خود حذف کنید. دیسک را وارد کنید و فرایند نصب باید بطور خودکار شروع شود و این نشان می دهد که کنسول شما دیسک را تشخیص می دهد. برای بازی های دیجیتالی که با مشکل در حال اجرا هستند ، حذف و نصب مجدد برنامه نیز می تواند مشکل را حل کند.
  • بازسازی دیتابیس - دیسک مورد نظر را برداشته و با نگه داشتن دکمه روشن ، کنسول خود را روشن کنید تا دو صدای بوق را بشنوید. سپس ، تقریباً پنج ثانیه دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید ، که باید کنسول خود را در حالت ایمن بوت کند. اکنون ، کنترلر PS4 خود را از طریق USB به کنسول خود وصل کنید و گزینه بازسازی پایگاه داده را انتخاب کنید. این ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما ممکن است چند ساعت طول بکشد.
  • آخرین به روزرسانی ها را نصب کنید - بروزرسانی های هر سیستم یا برنامه را بررسی کنید. در صورت وجود ، به روزرسانی ها را نصب کرده و کنسول خود را مجدداً راه اندازی کنید.
  • سیستم اولیه سازی - گاهی اوقات شروع جدید می تواند به کنسولی کمک کند که به طور مداوم در خواندن دیسک ها و برنامه های کاربردی ناکام است. ابتدا مطمئن شوید که از تمام داده های ذخیره شده خود بر روی درایو USB یا ابر استفاده کنید. سپس به تنظیمات بروید و اولیه را انتخاب کنید. سیستم شما به تنظیم اولیه خود باز خواهد گشت - به این معنی که مجبورید مجدد همه برنامه های خود را نصب کنید - اما این می تواند خطاهای مختلف دیسک و برنامه را مهار کند.

یک بازی سیستم شما "آجر" کرده است

در اوایل سال 2019 ، Electronic Arts و BioWare بازی نقش آفرینی آنلاین Anthem را منتشر کردند ، و بازیکنان PlayStation 4 با بازی "bricking" سیستم خود مشکلاتی را تجربه کردند ، ظاهراً باعث شد که این عملکرد به طور کامل متوقف شود. با این حال ، این کاملاً دقیق نیست و راهی وجود دارد که باید به حالت عادی برگردید.

راه حل های ممکن:

  • اگر Anthem سیستم شما را خراب کرده است ، با نگه داشتن دکمه پاور ، دوباره کنسول خود را در حالت "ایمن" بوت کنید تا دو بار بوق بخورد.
  • پس از روشن شدن کنسول ، گزینه "بازسازی پایگاه داده" را انتخاب کنید. با این کار داده ذخیره بازی شما پاک نمی شود و اگر مشکل دوباره رخ داد و شما نمی توانید به داده های خود دسترسی پیدا کنید ، مراحل کار را تکرار کنید.
  • BioWare و Electronic Arts به طور جدی برای کشف دلیل اصلی تصادفات تلاش می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که برای به روزرسانی ها مراقب باشید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS4 , ,
:: برچسب‌ها: شایع ترین مشکلات PS4 و نحوه رفع آنها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com